Transport si retururi

Selfie stick Romania (selfie-stick.ro) va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:

  • Fan Courier , Livrare in 1-2 zile lucratoare, 16 RON, Livrare gratuita pentru comenzile mai mari de 250 Ron.
  • GLS Romania , Livrare in 1-2 zile lucratoare, 16 RON oriunde in Romania, Livrare gratuita pentru comenzile mai mari de 250 Ron.
          

PROCEDURA RETUR

   

Pentru a returna produsele comandate in termen de 14 zile de la primirea produselor, va rugam sa completati Formularul de Retur .

     

Returnarea banilor se face doar prin transfer bancar, in contul mentionat de dumneavoastra, NU cash, din motive de siguranta. Nu ne asumam raspunderea in cazul in care dumneavoastra ne dati contul bancar gresit, drept pentru care va rugam sa verificati contul inainte sa il trimiteti.

Produsele NU se returneaza prin intermediul Postei Romane.

     

Produsul / produsele trebuie ambalate corespunzator , pentru a nu se deteriora in procesul de transport (in cazul in care produsul se deterioreaza din cauza ambalarii necorespunzatoare, returul banilor / inlocuirea produsului nu va mai fi posibila). Nu ne asumam raspunderea pentru daunele aduse produsului din cauza ambalarii necorespunzatoare.

    

Produsul trebuie trimis in ambalajul original, cu toate accesoriile primite, inclusiv FACTURA , fara ambalaj sau accesorii, returul banilor nu se poate face. Produsul trebuie sa fie in starea initiala, asa cum a fost primit, NU trebuie sa prezinte urme de uzura, mirosuri(parfum, alte substante chimice), deformari, etc.

  

Foliile pentru telefon(de sticla, cu sclipici,etc), popsocketurile sau produsele similare nu pot fi returnate daca au fost lipite pe telefon sau daca a fost dezlipita folia de protectie de pe spatele acestora. 

       

Produsele defecte declarate in termen de 2 zile de la receptionare se pot inlocui / returna pe cheltuiala www.selfie-stick.ro ( acestea se pot inlocui in limita stocului disponibil cu produse identice). Nu ne asumam raspunderea pentru neanuntarea acestor defecte in termenul stabilit.

     

1. Produs defect.



ATENTIE: In cazul in care primiti o folie de sticla sparta, acest lucru trebuie anuntat in maxim 2 zile de la primire, iar folia trebuie sa fie in starea in care era cand ati primit-o, fara sa prezinte alte modificari (de exemplu NU trebuie sa incercati lipirea acesteia pe telefon sau dezlipirea foliei de protectie) In cazul in care se lipeste folia pe telefon sau se dezlipeste folia de protectie, produsul nu se mai poate returna sau schimba.




In cazul in care doriti sa returnati / schimbati produsul / produsele deoarece acestea prezinta defecte de fabricatie, taxa de returnare / schimb este suportata de catre firma noastra. Tot ce trebuie sa faceti este sa ne anuntati de defectul acestui produs si sa ne trimiteti poze intr-un mesaj privat pe facebook, iar noi va vom inlocui produsul cu unul nou, identic.

Defectul produsului trebuie anuntat in maxim 2 zile de la primire, dupa cele 2 zile de la primire, nu ne asumam raspunderea pentru produs.

Exceptie fac husele cu sclipici lichid, la care termenul in care trebuie anuntat defectul produsului este de 4 zile de la primire.

    

2. Returnare produs.

In cazul in care produsul este functional insa nu este compatibil cu telefonul dumneavoastra si doriti sa il returnati, contravaloarea transportului retur va fi suportat de catre dumneavoastra. Tot ce trebuie sa faceti este sa ne scrieti pe adresa de email contact@selfie-stick.ro si sa ne anuntati ca doriti sa returnati produsul.

Puteti trimite coletul prin orice curier rapid la depozitul nostru: Oras Buzau, str. Dorin Pavel, nr. 1, Cladirea Hidroelectrica Business Center, Telefon 0799994443. Trebuie sa achitati contravaloarea transportului la curier si sa NU specificati ramburs.

Daca doriti sa returnati un produs, dar nu aveti posibilitatea contactarii unui curier, noi va putem asigura preluarea produsului, de la domiciliul dumneavoastra – serviciul PickUp&Return - 25 Lei in orice localitate din Romania (trimiterea curierului la adresa dvs. si preluarea produsului pe care doriti sa-l returnati). Solicitati acest lucru in cadrul e-mailului trimis sau telefonic. Contravaloarea serviciului PickUp&Return este suportata de catre dumneavoastra si va fi scazuta din factura intitala, urmand sa primiti in cont diferenta dintre factura initiala si serviciul PickUp&Return.

Returnarea banilor se face in mod normal in termen de14 zile de la primirea coletului, insa noi garantam returul banilor in 3-4 zile lucratoare, de la primirea coletului.

      

3. Produse livrate/facturate gresit.

In cazul in care va livram / facturam gresit produsul / produsele, cheltuielile de returnare / re-expediere vor fi suportate de catre noi (se aplica doar daca anuntati aceasta eroare in maximum 48 ore de la primirea coletului).

     

4. Produse comandate gresit.

In cazul in care ati efectuat o comanda pe site-ul nostru de produs/ produse care nu vi se potrivesc, le puteti schimba in 14 zile. Taxele de livrare vor fi suportate de dumneavoastra. Trebuie sa ne anuntati printr-un email la contact@selfie-stick.ro .

Puteti trimite coletul prin orice curier rapid la depozitul nostru din Buzau, str. Dorin Pavel, nr. 1, Hidroelectrica Business Center, Telefon 0799994443 sau puteti alege serviciul PickUp&Return - 25 Lei in orice localitate din Romania (trimiterea curierului la adresa dvs. si preluarea produsului pe care doriti sa-l returnati).

     

5. Produse trimise catre garantie.

In cazul in care produsul comandat de dumneavoastra trebuie trimis catre garantie, ne puteti trimite acest produs prin orice curier rapid la depozitul nostru si achitati transportul sau puteti alege serviciul PickUp&Return - 25 Lei in orice localitate din Romania (trimiterea curierului la adresa dvs. si preluarea produsului pe care doriti sa-l returnati).

Produsul se poate trimite la garantie doar insotit de factura si toate accesoriile primite.

Produsele susceptibile de nerespectarea conditiilor de garantie vor fi preluate in regim normal de garantie pentru redirectionarea catre un service autorizat in vederea diagnosticarii.

a). in cazul in care se constata un defect de fabricatie, se va repara sau inlocui produsul.

b). in cazul in care se constata o nerespectare a conditiilor de garantie, produsul nu va fi inlocuit. Acesta se poate repara contra cost la cererea clientului.

Contravaloarea transportului coletului "client-furnizor/furnizor-client" va fi suportat de catre client.

   

Pentru a trimite un produs catre Garantie va rugam completati Formularul de garantie .   

Garantia produselor este reprezentata de factura fiscala. Factura se regaseste in interiorul coletului / plicului sau in spatele notei de transport in interiorul foliei cu documente de transport.

    

  
  

  

Filtreaza dupa brand

  



  

Newsletter

 
Vrei sa fii informat prin email despre reduceri, promotii si noutati?